Kontakt oss

Før du kontakter oss, les ofte stilte spørsmål og svar nedenfor

ofte stilte spørsmål

Jeg ønsker en prøvetime. Hvordan går jeg fram?

Prøvetime skal bestilles via E-post til ditt primærsenter i forkant av timen, eller avtales ved oppmøte i våre bemanningstider. kontakt ditt primærsenter her.

Kan jeg trene på alle senterne på et medlemskap?

Ja! Uansett hvilket senter du er medlem på, kan du trene på alle våre Feel24 sentre. Med Feel24 appen eller ditt medlemskort har du tilgang til alle senter. 

Hvilken regler gjelder på senteret?
  • Bruk tørre og rene innesko.
  • Oppbevar dine eiendeler i et skap under trening
  • Les gjennom skapreglene før skap benyttes.
  • Rydd på plass vekter og annet utstyr etter bruk.
  • Hold et normalt støynivå, både verbalt og ved bruk av utstyr.
  • Det er ikke tillatt med kalk eller lignende stoffer, men vi har løftereimer og annet utstyr på senterne, som fungerer like bra!
  • Det er ikke tillat å ta med folk på trening, uten at dette er godkjent via facebook eller mail. Vi har kamera på inngangsdøra, og loggført dør. Brudd på dette medfører et gebyr på 1.900,- for den som sniker, og den som har sluppet personen inn.
Må jeg opprette avtalegiro på medlemskapet?

Ja, alle våre medlemmer skal ha avtalegiro. Avtalegiro gjør at faktura går elektronisk, og du slipper å betale 65,- ekstra i måneden i fakturagebyr.

Avtalegiro gjør at din fakturaoversikt blir mye enklere, og på den måten slipper å betale faktura manuelt i nettbanken med lange KID-nummer hver måned, samtidig som du sparer miljøet og unngår purringer på faktura som blir avglemt.

Avtalegiro oppretter du underveis i innmeldingen. Om dette ikke ble gjort, kan du lese mer og opprette avtalegiro gjennom knappen "Avtalegiro" øverst i menylinjen. Vi anbefaler å sette beløpsgrensen til 1000,- for å være sikker på at trekkene går gjennom. Vi trekker aldri mer enn vi skal.

Hvordan booker jeg time med en personlig trener?
Velg "Personlig trener" oppe i menylinjen. Velg så ditt senter og benytt kontakt-skjema på siden for å sende melding direkte til treneren.

Legg gjerne ved flere alternative dager og tidspunkter som passer for deg.

Informasjon om priser på personlig trener
Gå inn på "Personlig trener" øverst i menyen, velg det senteret du skal trene på, og send en melding direkte til den treneren på det senteret og etterspør priser – så får du tilbakemelding direkte fra personlig trener.

Vi har mange ulike PT-pakker med markedets gunstigste prisnivå, som vi igjen kan tilpasse deg og dine behov!

Hvordan får jeg adgang til senteret?

Etter innmelding kan du laste ned appen vår Feel24 i App Store eller Google Play. Denne vil gi deg tilgang til senteret med det samme!

Har du ikke anledning til å laste ned appen vår, kan du hente deg et medlemskort i bemannet åpningstid på ditt senter. Se senterside for info: https://www.feel24.no/sentre/ 

Jeg har spørsmål om faktura

Alle henvendelser angående faktura sender du på
e-post til ditt senter. Trykk deg inn på "Våre sentre" og velg din avdeling, også finner du epost adresse direkte til ditt senter. 

Har du mottatt en faktura som er 65,- høyere en din mnd. pris?  Da er det fordi du ikke har aktivert avtalegiro, og mottar faktura på SMS, post eller mail. Les mer om avtalegiro og når denne blir aktivert under "Avtalegiro" i Menylinjen, eller inne på "Våre sentere". 

Har du mottatt faktura i etterkant av levert oppsigelse? Da er det mest sannsynlig oppsigelsesmåneden din og siste faktura. Denne går ut den 20. i måneden etter at oppsigelse ble levert, og gjelder for 1 mnd. oppsigelsestid utover inneværende fakturaperiode.

Hva er forskjell på bindingstid og oppsigelsestid?

Bindingstid
Med bindingstid menes at det må betales minimum 12 månedlige treningsavgifter før medlemskapet kan avsluttes. Avtalen inngås ved innmelding, og medlemskap er uoppsigelig i avtaleperioden.

Ved oppsigelse etter utløp av bindingstid er det oppsigelsestid. Medlemskap uten bindingstid har også oppsigelsestid.

Oppsigelsestid - Alle våre medlemskap har 1 mnd. oppsigelsestid utover inneværende måned. 

Oppsigelse skal sendes skriftlig på mail, slik at du som medlem, og Feel24 skal ha en kvittering på levert oppsigelse.

Oppsigelsestiden er 1 mnd. utover inneværende fakturaperiode. I praksis, vil det si at siste faktura som gjelder for oppsigelsesperioden, kommer den 20. i måneden etter at oppsigelse ble levert.

Eks.
Ved levert oppsigelse i august sendes siste faktura for oppsigelsesperioden i september med forfall den 20.september.

 

Hvordan blir man medlem?
For å bli medlem på feel24 melder du deg inn gjennom "Bli medlem" øverst i menyen. Ønsker du hjelp til innmelding kan du ta med bank-ID ned på senteret i bemanningstiden, så hjelper vi deg med dette.

Du får umiddelbart tilgang til senteret etter innmeldingen, via en kode per SMS som fungerer på døra. Koden fungerer i 14 dager slik at du skal få tid til å hente ut ditt medlemskort.

Hvor gammel må man være for å trene på Feel24`?

Fra du er 16 år kan du trene alene på senteret. Innmelding gjøres sammen med en foresatt under "Bli medlem". Der kommer det opp et eget skjema underveis i innmeldingen, som foresatte fyller ut.

Er det tillatt med barn på trening?

For deg, ditt barn, og andres sikkerhet på senteret - er det ikke tillat å ha med barn på trening. *

* Unntaket er når barnet oppholder seg i bilstol, eller lignende, og er under kontinuerlig oppsyn av foresatte under treningen. All risiko er på foresattes ansvar, og vi anbefaler å tilpasse seg trening på dagtid (05.00 - 16.00) når det er færrest folk på trening.

Hva koster det å trene på Feel24?

Trykk deg inn på "Bli medlem" og velg ditt senter, så får du en oversikt over våre tilbud, og kan tilpasse ditt medlemskap og pris etter dine ønsker og behov.

Feel24 har fast lav mnd. pris - og du kan velge med eller uten bindingstid. Alle medlemskap, inkluderer fri tilgang på alle våre sentere. 

Problemer med innmelding, eller avtalegiro?
Om du har prøvd å melde deg inn eller opprette avtalegiro via telefon eller nettbrett og ikke kommer i gjennom, prøv så via en stasjonær PC.

Om innmeldingssiden er nede, send oss en e-post eller Facebook-melding slik at vi snarest får rettet opp i dette.

Avtalegiro: les vår avtalegiro-guide som du finner under "Avtalegiro" i menylinjen oppe til høyre på siden.

Setting up your Direct Deposit in less than 2 minutes
  • Select your primary location (the location under which you completed your registration) on the left-side menu.
  • Enter the phone number you used when completing your registration. If the number cannot be found, you have most likely selected the wrong location.
  • Enter your bank account number (11 digits). Leave your spend limit on 2000.-. We will only deduct the agreed training fee per month.
  • Check the box indicating that you have read and agreed to our terms and conditions. Click continue.
  • Electronically sign using either bank-ID or bank-ID for mobile.
  • To confirm that you have successfully set up your direct deposit account, re-enter your phone number from the previous step. If everything has been done correctly, you should receive a message indicating that direct deposit was recently set up.
  • Direct deposits set up after the 6th of each month will begin working the following month. This means that you will receive an invoice per text or letter for the current month. This does not apply if you signed up for direct deposit at the same time as your registration.
Hvordan setter jeg medlemskapet på pause?

Du kan fryse medlemskapet opp til 2 måneder i året. For å fryse medlemskapet sender du en e-post direkte til ditt senter. Legg ved både dato fra og til på ønsket fryseperiode.

Fryseperioden må være i hele måneder, og faktureres med et frysegebyr på 49,- hver måned fremfor normal pris.

Hvordan sier jeg opp mitt medlemskap?

For å si opp medlemskapet må det sendes e-post direkte til det senteret du trener på. Dette for at du som medlem, og Feel24 skal ha en kvittering på levert oppsigelse.

Da vil du i løpet av 1-2 dager motta en bekreftelse per E-post. Om du ikke mottar noe bekreftelse, må du sende en e-post med oppfølging for å se at e-post er sendt til riktig sted, og mottatt av Feel24.

Oppsigelsen din vil aktiveres, og løpe fra og med den dato vi mottar din oppsigelse per e-post. 

Vi minner om 1 måneds oppsigelsestid utover inneværende fakturaperiode ved medlemskap uten binding. I praksis vil det si at siste faktura går den 20. i måneden etter at oppsigelsen er sendt per e-post.

Ønsker du å starte ditt eget Feel24 Senter?
Send oss en uforpliktende mail til mats@feel24.no med litt informasjon om deg selv og hvor du ønsker å starte nytt eller fornye et eksisterende senter. Legg ved mobilnummeret ditt, så kontakter vi deg så snart som mulig.

Vi bistår deg med planlegging og gjennomføring før, under og etter oppstart, og har markedets beste vilkår på franchiseavtaler.

Vi tilbyr vår driftsmodell, våre leverandøravtaler, og erfaring innen oppstart og drift, som gjør det lukrativt og sikkert for deg å starte, samt drifte gode og lønnsomme sentre.