Kontakt oss
Før du kontakter oss, les ofte stilte spørsmål og svar nedenfor
ofte stilte spørsmål
Jeg ønsker en prøvetime. Hvordan går jeg fram?
Grunnet smittevernstiltak ift. COVID-19 må prøvetime bestilles via direkte kontakt til aktuelt senter prøvetimen ønskes på. finn kontaktinfo på https://www.feel24.no/sentre/
Grunnet smittesituasjonen vil Drop-In timer bestilt på nett ikke være tilgjengelig.
Kan jeg trene på alle senterne på et medlemskap?
Hvilken regler gjelder på senteret?
- Bruk tørre og rene innesko.
- Oppbevar dine eiendeler i et skap under trening
- Les gjennom skapreglene før skap benyttes.
- Rydd på plass vekter og annet utstyr etter bruk.
- Hold et normalt støynivå, både verbalt og ved bruk av utstyr.
- Det er ikke tillatt med kalk eller lignende stoffer, men vi har løftereimer og annet utstyr på senterne, som fungerer like bra!
- Det er ikke tillat å ta med folk på trening, uten at dette er godkjent via facebook eller mail. Vi har kamera på inngangsdøra, og loggført dør. Brudd på dette medfører en bot på 1.900,- for den som sniker, og den som har sluppet personen inn.
Må jeg opprette avtalegiro på medlemskapet?
Avtalegiro gjør at din fakturaoversikt blir mye enklere, og på den måten slipper å betale faktura manuelt i nettbanken med lange KID-nummer hver måned, samtidig som du sparer miljøet og unngår purringer på faktura som blir avglemt.
Avtalegiro oppretter du underveis i innmeldingen. Om dette ikke ble gjort, kan du lese mer og opprette avtalegiro gjennom knappen «Avtalegiro» øverst i menylinjen.
Hvordan booker jeg time med en personlig trener?
Legg gjerne ved flere alternative dager og tidspunkter som passer for deg.
Informasjon om priser på personlig trener
Vi har mange ulike PT-pakker med markedets gunstigste prisnivå, som vi igjen kan tilpasse deg og dine behov!
Jeg har spørsmål om faktura
Alle henvendelser angående faktura sender du på
e-post til ditt senter. E-post for ditt senter finner du i menylinjen ovenfor under «Våre sentre».
Har du mottatt en faktura på 414,- er dette medlemsprisen på 349,-, pluss fakturagebyr på 65,- for manglende avtalegiro. Les mer om avtalegiro og når denne blir aktivert under «Avtalegiro» oppe til høyre i menylinjen.
Har du mottatt faktura i etterkant av oppsigelse, er det mest sannsynlig oppsigelsesmåneden din, som i praksis vil være at siste trekket går den 20. mnd. etter at oppsigelse ble sendt per mail til oss.
Ønsker du å starte ditt eget Feel24 Senter?
Vi bistår deg med planlegging og gjennomføring før, under og etter oppstart, og har markedets beste vilkår på franchiseavtaler.
Vi tilbyr vår driftsmodell, våre leverandøravtaler, og erfaring innen oppstart og drift, som gjør det lukrativt og sikkert for deg å starte, samt drifte gode og lønnsomme sentre.
Hvordan blir man medlem?
Du får umiddelbart tilgang til senteret etter innmeldingen, via en kode per SMS som fungerer på døra. Koden fungerer i 14 dager slik at du skal få tid til å hente ut ditt medlemskort.
Hvor gammel må man være for å trene på Feel24`?
Fra du er 16 år kan du trene alene på senteret. Innmelding gjøres sammen med en foresatt under «Bli medlem». Der kommer det opp et eget skjema underveis i innmeldingen, som foresatte fyller ut.
Hva koster det å trene på Feel24?
Medlemskapet koster 349,- per måned og har ingen bindingstid. Innmeldingsavgift på 199,- vil i tillegg bli trukket ved første betaling. Vi minner om 16 års aldersgrense og at det er 1 måneds oppsigelsestid på medlemskapet.
Feel24 Complete: Svolvær og Tromsø Sentrum Sør har et utvidet tilbud med større sentere, gruppetimer, badstue, utvidet bemanning mm. og her starter pris på 399,- mnd. og uten bindingstid.
Problemer med innmelding, eller avtalegiro?
Om innmeldingssiden er nede, send oss en e-post eller Facebook-melding slik at vi snarest får rettet opp i dette.
Avtalegiro: les vår avtalegiro-guide som du finner under «Avtalegiro» i menylinjen oppe til høyre på siden.
Hvordan får jeg tak i medlemskortet?
Dersom koden har gått ut, drar du bare innom i bemanningstiden – da er døra åpen på senteret. Bemanningstidene på hvert enkelt senter finner du under «Våre sentre» oppe i menylinjen.
Det samme gjelder om du har mistet medlemskortet, og trener et nytt. Nytt kort faktureres med 99,- på faktura for neste måned.
Setting up your Direct Deposit in less than 2 minutes
- Select your primary location (the location under which you completed your registration) on the left-side menu.
- Enter the phone number you used when completing your registration. If the number cannot be found, you have most likely selected the wrong location.
- Enter your bank account number (11 digits). Leave your spend limit on 2000.-. We will only deduct the agreed training fee per month.
- Check the box indicating that you have read and agreed to our terms and conditions. Click continue.
- Electronically sign using either bank-ID or bank-ID for mobile.
- To confirm that you have successfully set up your direct deposit account, re-enter your phone number from the previous step. If everything has been done correctly, you should receive a message indicating that direct deposit was recently set up.
- Direct deposits set up after the 6th of each month will begin working the following month. This means that you will receive an invoice per text or letter for the current month. This does not apply if you signed up for direct deposit at the same time as your registration.
Hvordan setter jeg medlemskapet på pause?
Fryseperioden må være i hele måneder, og faktureres med et frysegebyr på 49,- hver måned fremfor 299,- som normalt.
Hvordan sier jeg opp mitt medlemskap?
Vi minner om 1 måneds oppsigelsestid utover inneværende fakturaperiode. I praksis vil det si at siste faktura går den 20. måneden etter at du har avsluttet medlemskapet.