Kontakt oss

Før du kontakter oss, les ofte stilte spørsmål og svar nedenfor

ofte stilte spørsmål

Jeg ønsker en prøvetime. Hvordan går jeg fram?

Alle får 1 gratis prøvetime hos oss. For å booke prøvetime melder du navn og tidspunkt for prøvetime per mail eller Facebook til det senteret du skal trene på. Om du ikke drar sammen med noen som har medlemskap må du komme i bemanningstiden, da er døra åpen. Bemanningstidene finner du under «våre sentre» i menyen ovenfor.

Kan jeg trene på alle senterne på et medlemskap?

Ja! Uansett hvilket senter du er medlem på, kan du trene på alle våre Feel24 sentre. Du benytter samme medlemskortet på alle senterne for å låse deg inn. 

Hvilken regler gjelder på senteret?
  • Bruk tørre og rene innesko.
  • Oppbevar dine eiendeler i et skap under trening
  • Les gjennom skapreglene før skap benyttes.
  • Rydd på plass vekter og annet utstyr etter bruk.
  • Hold et normalt støynivå, både verbalt og ved bruk av utstyr.
  • Det er ikke tillatt med kalk eller lignende stoffer, men vi har løftereimer og annet utstyr på senterne, som fungerer like bra!
  • Det er ikke tillat å ta med folk på trening, uten at dette er godkjent via facebook eller mail. Vi har kamera på inngangsdøra, og loggført dør. Brudd på dette medfører en bot på 1.900,- for den som sniker, og den som har sluppet personen inn.
Må jeg opprette avtalegiro på medlemskapet?

Ja, alle våre medlemmer skal ha avtalegiro. Avtalegiro gjør at faktura går elektronisk, og du slipper å betale 65,- ekstra i måneden i fakturagebyr.

Avtalegiro gjør at din fakturaoversikt blir mye enklere, og på den måten slipper å betale faktura manuelt i nettbanken med lange KID-nummer hver måned, samtidig som du sparer miljøet og unngår purringer på faktura som blir avglemt. 

Avtalegiro oppretter du underveis i innmeldingen. Om dette ikke ble gjort, kan du lese mer og opprette avtalegiro gjennom knappen «Avtalegiro» øverst i menylinjen. 

Hvordan booker jeg time med en personlig trener?

Velg «Personlig trener» oppe i menylinjen. Velg så ditt senter og benytt kontakt-skjema på siden for å sende melding direkte til treneren.

Legg gjerne ved flere alternative dager og tidspunkter som passer for deg. 

Informasjon om priser på personlig trener

Gå inn på «Personlig trener» øverst i menyen, velg det senteret du skal trene på, og send en melding direkte til den treneren på det senteret og etterspør priser – så får du tilbakemelding direkte fra personlig trener. 

Vi har mange ulike PT-pakker med markedets gunstigste prisnivå, som vi igjen kan tilpasse deg og dine behov!

Jeg har spørsmål om faktura

Alle henvendelser angående faktura sender du på
e-post til ditt senter. E-post for ditt senter finner du i menylinjen ovenfor under «Våre sentre». 

Har du mottatt en faktura på 364,- er dette medlemsprisen på 299,-, pluss fakturagebyr på 65,- for manglende avtalegiro. Les mer om avtalegiro og når denne blir aktivert under «Avtalegiro» oppe til høyre i menylinjen.

Har du mottatt faktura i etterkant av oppsigelse, er det mest sannsynlig oppsigelsesmåneden din, som i praksis vil være at siste trekket går den 20. mnd. etter at oppsigelse ble sendt per mail til oss.

Ønsker du å starte ditt eget Feel24 Senter?

Send oss en uforpliktende mail til mats@feel24.no med litt informasjon om deg selv og hvor du ønsker å starte nytt eller fornye et eksisterende senter. Legg ved mobilnummeret ditt, så kontakter vi deg så snart som mulig.

Vi bistår deg med planlegging og gjennomføring før, under og etter oppstart, og har markedets beste vilkår på franchiseavtaler.

Vi tilbyr vår driftsmodell, våre leverandøravtaler, og erfaring innen oppstart og drift, som gjør det lukrativt og sikkert for deg å starte, samt drifte gode og lønnsomme sentre.

Hvordan blir man medlem?

For å bli medlem på feel24 melder du deg inn gjennom «Bli medlem» øverst i menyen. Ønsker du hjelp til innmelding kan du ta med bank-ID ned på senteret i bemanningstiden, så hjelper vi deg med dette.

Du får umiddelbart tilgang til senteret etter innmeldingen, via en kode per SMS som fungerer på døra. Koden fungerer i 14 dager slik at du skal få tid til å hente ut ditt medlemskort. 

Hvor gammel må man være for å trene på Feel24`?

Du kan trene hos oss fra du er fylt 14 år, men da sammen med en foresatt. Da skal begge ha medlemskap på senteret. Ta kontakt via e-post til ditt senter for informasjon om innmelding her.

Fra du er 16 år kan du trene alene på senteret. Innmelding gjøres sammen med en foresatt under «Bli medlem». Der kommer det opp et eget skjema underveis i innmeldingen, som foresatte fyller ut. 

Hva koster det å trene på Feel24?

Medlemskapet koster fra 299,- per måned og har ingen bindingstid. Innmeldingsavgift på 199,- vil i tillegg bli trukket ved første betaling. Vi minner om 16 års aldersgrense og at det er en måneds oppsigelsestid på medlemskapet.

Problemer med innmelding, eller avtalegiro?

Om du har prøvd å melde deg inn eller opprette avtalegiro via telefon eller nettbrett og ikke kommer i gjennom, prøv så via en stasjonær PC. 

Om innmeldingssiden er nede, send oss en e-post eller Facebook-melding slik at vi snarest får rettet opp i dette.

Avtalegiro: les vår avtalegiro-guide som du finner under «Avtalegiro» i menylinjen oppe til høyre på siden.

Hvordan får jeg tak i medlemskortet?

Etter innmelding mottar du en kode på SMS. Denne fungerer på døra i 14 dager etter innmelding. I denne perioden må du hente ut medlemskortet ditt på senteret. Kortet finner du på stand-bordet rett på innsiden av senteret. Send navnet ditt og kortnr. på epost til senteret for aktivering.

Dersom koden har gått ut, drar du bare innom i bemanningstiden – da er døra åpen på senteret. Bemanningstidene på hvert enkelt senter finner du under «Våre sentre» oppe i menylinjen.

Det samme gjelder om du har mistet medlemskortet, og trener et nytt. Nytt kort faktureres med 99,- på faktura for neste måned.

Slik oppretter du avtalegiro på 2 minutter

1. Trykk deg inn på ditt primærsenter på venstre side. Det senteret du meldte deg inn under. 

2. Legg inn mobil nr. Det samme nr. som du benyttet da du registrerte medlemskapet. (Om du ikke finner bruker, har du valgt feil avdeling.)

3. Legg så inn konto nr. 11 siffer -  (ikke kort nr.) 
La beløpsgrense stå på 2000 slik den står. Vi trekker kun avtalt beløp, 299,- mnd. 

4. Huk av at du har lest og akseptert avtalevilkårene, for så å trykk "fortsett"

5. Signer med bank-ID eller bank-ID på mobil. 

For å være sikker på at avtalegiro er oppe og fungerer kan du gå inn på menyen til venstre igjen, og legge inn mobil nr. på nytt. Da skal du få opp meldingen "avtalegiro er nylig signert" - og da er alt OK!

Om du oppretter avtalegiro etter den 06. hver måned vil den først fungere fra og med neste måned. Så faktura for denne måneden vil komme på SMS eller i post (gjelder ikke dersom du oppretter avtalegiro ved innmelding, da fungerer den med en gang)

Hvordan setter jeg medlemskapet på pause?

Du kan fryse medlemskapet opp til 2 måneder i året. For å fryse medlemskapet sender du en e-post direkte til ditt senter. Legg ved både dato fra og til på ønsket fryseperiode. 

Fryseperioden må være i hele måneder, og faktureres med et frysegebyr på 49,- hver måned fremfor 299,- som normalt.

Hvordan sier jeg opp mitt medlemskap?

For å si opp medlemskapet må det sendes e-post direkte til det senteret du trener på. Da vil du i løpet av 1-2 dager motta en bekreftelse fra oss. Om du ikke mottar noe bekreftelse, må du sende en e-post med oppfølging. 

Vi minner om 1 måneds oppsigelsestid utover inneværende fakturaperiode. I praksis vil det si at siste faktura går den 20. måneden etter at du har avsluttet medlemskapet.